بهترین چراغ قوه های بازار ایران

خرید بهترین چراغ قوه ایران

 

در حال حاضر در بازار ایران چراغ قوه های زیادی با کاربرد ها و برند های مختلف موجود می باشد و ما در فروشگاه آراجکو قصد داریم بهترین چراغ قوه های بازار ایران را معرفی کنیم.

 

چراغ قوه ها به طور کلی از لحاط پخش نور در دو نوع زومدار و نقطه ای (بدون زوم) طراحی و تولید میشوند. نکته ای که درباره ی انتخاب چراغ قوه باید در نظر داشته باشید این است که چراغ قوه های زومدار به علت پخش نور گسترده برای فواصل نزدیک بسیار کاربردی تر از چراغ قوه های بدون زوم میباشند اما چراغ قوه های نقطه ای در فواصل دور عملکردی بسیار بهتر از چراغ قوه های زوم دار دارند.

 

بهترین چراغ قوه های بازار به ترتیب کیفیت و قیمت به ترتیب زیر میباشد:

 
 

 با کیفیت ترین چراغ قوه اسمال سان :

چراغ قوه پلیسی اسمال سان مدل ZY-T152 بهترین و با کیفیت ترین چراغ قوه ی اسمال سان می باشد که جدای از طراحی خاص بدنه و بسته بندی، توان نوری بسیار فوق العاده 4000 لومن و برد نور 700 متری این چراغ قوه ی بسیار خوش ساخت را به اولین چراغ قوه ی این لیست تبدیل میکند.

 


برای تهیه این محصول از فروشگاه آراجکو روی خرید کلیک کنید.

 

قوی ترین چراغ قوه اسمال سان : 

چراغ قوه پلیسی اسمال سان مدل ONM-T173 یا ZY-T173 (تفاوتی ندارند)

 

قویترین چراغ قوه اسمال سان مدل T173 این شرکت میباشد که با توان نوری بسیار بالا میتواند تا برد 500 متری را به شکل عجیبی روشن کند. منبع تغذیه لامپ قدرتمند این چراغ قوه 4عدد باتری 18650 با ظرفیت 2400 میلی آمپر می باشد که میتواند به مدت 4 ساعت در حالت پرنور برای شما کار کند. اگر شما یک چراغ قوه به شدت پرنور برای فواصل نزدیک و نسبتا دور میخواهید و مشکلی از نظر قیمتی ندارید این چراغ قوه تمام نیاز های شما را به بهترین شکل بر طرف میکند اما اگر چراغ قوه مخصوص شکار میخواهید پیشنهاد میکنیم ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

 

 

 

برای تهیه این محصول بر روی خرید کلیک کنید.

 

 

دور برد ترین چراغ قوه اسمال سان 

چراغ قوه پلیسی T-207 اسمال سان

 

چراغ قوه پلیسی small sun مدل T207 دور بردترین چراغ قوه بازار ایران می باشد که بهترین چراغ قوه شکار و استفاده برای مسافت های زیاد می باشد.  ال ای دی این محصول به کمک باتری 12800 میلی آمپری قدرتمند خود میتواند به مدت 3 ساعت نوری نقطه ای با برد 1000 متر تولید کند.
علاوه بر برد نور فوق العاده دیگر ویژگی ای که این محصول را به بهترین چراغ قوه شکار تبدیل میکند دکمه روشن و خاموش این محصول است که دارای دو دکمه است و یکی برای خاموش و روشن کردن دستگاه و دیگری برای تغییر حالت نور می باشد که این ویژگی بسیار خوبی برای افرادی که چراغ قوه شکار میخواهند محسوب میشود.

 

 

چراغ قوه اسمال سان ONM-T207چراغ قوه اسمال سان ONM-T207

 

برای تهیه این محصول بر روی خرید کلیک کنید.

 

  • سوالات متداول
 
– بهترین چراغ قوه اسمال سان کدام است؟
 

برای پاسخ به این سوال به طور کلی باید گفت که کدام چراغ قوه بیشتر به کار شما می آید و می تواند بهترین انتخاب شما باشد چرا که تمام آیتم های بالا بهترین چراغ قوه برای کاربرد خود میباشند.

– فرق ONM و ZY در اول اسم چراغ قوه ها چیست؟
حقیقتا اطلاعات دقیق مکتوبی از تفاوت این دو مدل در دسترس نیست اما با توجه به تست های انجام شده میتوانیم این اطمینان را به شما بدهیم که هیچ تفاوتی در کیفیت و کارایی محصولات وجود نداشت.

– چراغ قوه اسمال سان مدل t173 بهتر است یا t207 ؟
ببینید دوستان این دو چراغ قوه کاربردهایی کاملا متفاوت دارند اگر یک چراغ قوه برای برد بیش از 500 متر میخواهید ما به شما t173 را پیشنهاد نمیکنیم و چراغ قوه t207 بخاطر نور نقطه ای کاربرد بسیار بهتری برای مسافت بین 500 تا 1000 متر دارد اما اگر شما بیشترین حد روشنایی تا فاصله نهایتا 500 متری را میخواهید بخاطر پخش و قدرت نور عجیب و غریب بی شک t173 انتخاب شما خواهد بود. 


– فرق چراغ قوه t173 و t152 چیست؟
چند فرق اساسی بین این دو چراغ قوه وجود دارد که یکی از آنها رنگ نور این دو محصول هست که چراغ قوه t173 رنگ نور نچرال و چراغ قوه t-152 رنگ نور سفید یخی دارد.دیگر فرق قابل توجه این دو محصول نشانگر باتری آنهاست که در چراغ قوه اسمال سان T152 یک نمایشگر دیجیتال دقیق وجود دارد که درصد شارژ باتری را نمایش می دهد و در چراغ قوه T173 اینگونه نیست و تنها به یک ال ای دی با رنگ نور سبز و قرمز اکتفا شده است.یکی از اصلی ترین فرق های این دو چراغ قوه در کاربرد آنهاست که با وجود برد 400 تا 600 متری هر دو چراغ تفاوت بسیاری بین نگهداری شارژ این دو وجود دارد، چراغ قوه T173 با وجود 4 عدد باتری  2400 میلی آمپری 18650 نهایتا 4 تا 4ونیم ساعت شارژ نگه میدارد اما چراغ قوه t152 دارای دو عدد باتری قدرتمند 32650 با ظرفیت 6800 میلی آمپر می باشد که میتواند تا 10 ساعت شارژ نگه میدارد که این میزان نوردهی برای چراغ قوه ای با این قدرت کم نظیر است.


معراج جعفریان
ارسال دیدگاه